Spärra kort

Om du förlorar ditt kort ska du spärra det omedelbart. Ring det aktuella numret i listan nedan. Linjen är öppen dygnet runt och alla telefonnumren gäller oavsett om du befinner dig i Sverige eller utomlands.

Om du är utomlands och behöver få råd, tips om ditt kort eller hjälp med t ex ersättningskort eller kontanter ringer du vår Servicelinje.

  • Swedbank och Sparbankerna 08 411 10 11 (från utlandet +46 8 411 10 11)
  • British Airways, re:member, MoreGolf och LO-Mervärde 0771-24 15 00 (från utlandet +46 771 24 15 00)
  • Servicelinjen 08 411 10 20 (från utlandet +46 8 411 10 20)
  • Spärrservice 0771-24 15 00 (från utlandet +46 771 24 15 00)

Driftstatus

23. Feb 2017

Alla våra system fungerar normalt.

Om du skulle uppleva problem med någon av våra produkter eller tjänster, vänligen kontakta kundtjänst.

Kundservice

Du finner svar på det mesta i vår netbank och i våra appar. Om du vill tala med vår kundtjänst kan du kontakta oss på angivet telefonnummer eller e-postadress här nedanför. Vår kundservice har öppet 09:00-18:00 (helgfria dagar).

Avvikande öppettider
Om Trettondagsafton, Skärtorsdag, Valborgsmässoafton, dag före Kristi himmelsfärdsdag eller dag före Alla helgons dag infaller en vardag stänger Kundservice kl. 15.00.

Steg för steg

Här hittar du länkar till steg för steg

Reklamationer

Om du upptäcker ett köp som du inte är delaktig i eller inte känner igen är det viktigt att du agerar snabbt.

Så här gör du:

  • Kontakta i första hand butiken och påtala problemet.
  • Spara kvitton, e-post och övrig dokumentation.
  • Om butiken inte vill eller kan hjälpa dig så kan du använda dig av vår reklamationsblankett.

Ifylld blankett skickas till:
EnterCard
Kortreklamationer, R1
105 34 Stockholm

 

Kontakt

Stockholm
EnterCard Sverige AB
105 34 Stockholm
Organisationsnummer: 55 66 73 -05 93

EnterCards växelnummer

08 737 14 00 (från utlandet+46 8 737 14 00)

Presskontakt

Melita Ringvold
+47 95 12 19 83