Klagomål
Det är viktigt för oss att du är nöjd med vårt bemötande och våra produkter. Om du har ett klagomål eller på annat sätt vill berätta för oss hur vi kan blir bättre, kan du kontakta kundservice eller skicka in ett klagomål till oss.
Du som har tillgång till Mina sidor kan ifrån ett inloggat läge skicka in ditt klagomål via meddelandefunktionen.
Har du inte tillgång till Mina sidor, kan du istället skicka in ditt klagomål till complaints@entercard.com eller per post till:
Entercard Group AB
105 34 Stockholm
För att underlätta handläggningstiden är det viktigt att du skriver ditt för- och efternamn samt ett telefonnummer vi kan kontakta dig på.
Undvik att skicka känsliga eller integritetskänsliga personuppgifter via mejl.
English
It is important to us that you are satisfied with our service and our products. If you have a complaint or otherwise want to tell us how we can improve, you can contact customer service or submit a complaint to us.
If you have access to Mina sidor/My Pages you will be able to submit your complaint through our message function.
If you do not have access to My pages, you can instead submit your complaint to complaints@entercard.com or by post to:
Entercard Group AB
105 34 Stockholm
To help speed up the handling time, it is important that you write your first and last name as well as a telephone number where we can contact you if needed.
Please avoid sending sensitive or privacy-sensitive personal data via email.